Για τη διευκόλυνση και εξυπηρέτηση όλων όσων επιθυμούν να αγοράσουν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας διαθέτουμε τους ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής:

  1. Με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα

Μπορείτε να πληρώσετε με χρεωστικές κάρτες, καθώς και με πιστωτικές Master Card, Visa και Visa Electron.

  • Σε περίπτωση που υπάρχει έλλειψη σε προϊόν, η επιστροφή των χρημάτων που θα γίνει από το λογιστήριο μας θα φανεί σαν διαθέσιμο υπόλοιπο στο λογαριασμό σας σε 7-14 εργάσιμες ημέρες αν πρόκειται για χρεωστική κάρτα και στον επόμενο λογαριασμό σας αν πρόκειται για πιστωτική κάρτα.

Ασφάλεια Συναλλαγών

Η διαδικασία εκκαθάρισης της πληρωμής σας αναλαμβάνεται από την τράπεζα EUROBANK μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών “Cardlink” της EUROBANK που χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση Lets Encrypt Authority X3 με 2048-bit κλειδί SSL (Secure Sockets LayerSSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού, εξασφαλίζοντας έτσι την απόλυτη ασφάλεια της συναλλαγής σας. Όλα τα στοιχεία που μεταβιβάζονται ηλεκτρονικά από τον πελάτη (στοιχεία πιστωτικής κάρτας) καθώς και η μεταφορά τους από την Τράπεζα στην VISA ή MasterCard καλύπτονται από τον αλγόριθμο κρυπτογράφησης και δεν αποθηκεύονται πουθενά τα στοιχεία της κάρτας, παρά μόνο χρησιμοποιούνται κατά την διάρκεια ελέγχου και χρέωσης της. Έτσι οι συναλλαγές που πραγματοποιείτε με το evaspharmacy.gr μέσω πιστωτικών καρτών είναι απόλυτα ασφαλείς.

Το evaspharmacy.gr δε συλλέγει ούτε αποθηκεύει με οποιονδήποτε τρόπο τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, και για αυτό το λόγο χρειάζεται να τα καταχωρείτε εκ νέου, κάθε φορά που χρησιμοποιείτε την πιστωτική σας κάρτα για συναλλαγές μέσω αυτού του e-shop.

  1. Τραπεζική Κατάθεση

Με κατάθεση σε όποιον από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς επιθυμείτε, αναγράφοντας ως αιτιολογία τον αριθμό παραγγελίας και το πλήρες ονοματεπώνυμό σας. (Είναι απαραίτητο για να μην υπάρξει καθυστέρηση στην διεκπεραίωση της παραγγελίας σας). Στείλτε μας το αποδεικτικό κατάθεσης ή μια φωτογραφία στο info@evaspharmacy.gr ή με fax στο 2353031494.

Η αποστολή της φωτογραφίας ή του αντίγραφου της απόδειξης αυτής, προηγείται της εκτέλεσης της παραγγελίας.

ΤΡΑΠΕΖΑ

Πειραιώς

IBAN:

GR50 0171 0890 0060 8913 9450 402

Όνομα Δικαιούχου:

ΣΑΜΨΟΥΡΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΓΑΘΗ

ΤΡΑΠΕΖΑ

Εθνική

IBAN:

GR13 0110 7650 0000 7650 0586 458

Όνομα Δικαιούχου:

ΣΑΜΨΟΥΡΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΓΑΘΗ

ΤΡΑΠΕΖΑ

Eurobank

IBAN:

GR88 0260 7330 0008 9020 0906 406

Όνομα Δικαιούχου:

ΣΑΜΨΟΥΡΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΓΑΘΗ

  • Σε περίπτωση που πραγματοποιείτε την πληρωμή μέσω τρίτης τράπεζας και όχι από την ίδια τράπεζα, θα πρέπει να χρεώνεστε με την επιβάρυνση εμβάσματος σε άλλη τράπεζα. Σε κάθε περίπτωση το evaspharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει την παραγγελία σας εάν γίνει μεταφορά από τρίτη τράπεζα με χρέωση του παραλήπτη των χρημάτων με τα έξοδα εμβάσματος, και μέχρι καταβολής αυτών στον τραπεζικό λογαριασμό.

  1. Με αντικαταβολή

Με αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στον χώρο που επιλέξατε.

Κόστος αντικαταβολής 1.90€ . [Προσοχή: Αποτελεί τρόπο πληρωμής και δε σχετίζεται με τα μεταφορικά].

Για κάθε αποστολή, ανεξαρτήτως προορισμού και ποσού, η χρέωση διαμορφώνεται στα 1,90€

  • Η αντικαταβολή δεν είναι διαθέσιμη για περιοχές εκτός Ελλάδας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

  • Όλες οι συναλλαγές σε αυτόν τον ιστότοπο γίνονται σε Ευρώ.

  • Το evaspharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καθυστερήσει οποιαδήποτε παραγγελία για λόγους ελέγχου ασφαλείας ή ακόμη και να την ακυρώσει.

  • Τα επιπλέον έξοδα προκύπτουν από χρεώσεις της επιχείρησης που αναλαμβάνει τη διεκπεραίωση της συναλλαγής και δεν είναι του evaspharmacy.gr. Αυτά τα έξοδα καλύπτονται από τον πελάτη.

  • Στην περίπτωση επιλογής πληρωμής με τραπεζική κατάθεση, τα προϊόντα δεσμεύονται για 3 μόνο ημέρες από την καταχώρηση της παραγγελίας. Μετά το πέρας των 3 ημερών η απλήρωτη παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα.

Πολιτική Επιστροφών / Αλλαγών

Σε περίπτωση που για κάποιον από τους παρακάτω λόγους επιθυμείτε να επιστρέψετε ή αλλάξετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής, συμπληρώστε το έντυπο που βρίσκεται αναρτημένο εδώ (Έντυπο Επιστροφής) με τα στοιχεία που απαιτούνται και τον λόγο επιστροφής και στείλτε το με e-mail εντός 14 ημερών στο [email protected] . Επίσης μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά για την επιστροφή ή αλλαγή στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2353031494 (08:00-14:00).

Λόγοι Επιστροφών / Αλλαγών

  • Σε περίπτωση λανθασμένων / ελαττωματικών προϊόντων (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π.) με υπαιτιότητα δική μας, απευθυνθείτε στο φαρμακείο μας καλώντας το 2353031494. Στην περίπτωση αυτή, χρεωνόμαστε εμείς τα μεταφορικά επιστροφής και γίνεται αντικατάσταση των προϊόντων ή επιστροφή χρημάτων του συνολικού ποσού της παραγγελίας μαζί με τα έξοδα αποστολής, μέσω τραπεζικής κατάθεσης εντός 10 ημερών.

  • Σε περίπτωση επιθυμίας αλλαγής ή επιθυμία αντικατάστασης με νέο κωδικό, και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφών/αλλαγών, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα επιστροφής, αλλά και τα έξοδα της εκ νέου αποστολής.

  • Άσκηση δικαιώματος υπαναχώρησης. Στην περίπτωση που δεν προκύπτει οποιοδήποτε λάθος εκ μέρους μας, αλλά για τους δικούς σας λόγους θέλετε να προχωρήσετε σε επιστροφή της παραγγελίας, σας επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων και με τα έξοδα αποστολής επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων και μόνο μετά από τηλεφωνική επικοινωνία μαζί μας στο τηλέφωνο εξυπηρέτησης 2353031494 ή στέλνοντας e-mail στο [email protected]. Στην περίπτωση αυτή, χρεώνεστε εσείς τα μεταφορικά επιστροφής με όποια εταιρεία μεταφοράς επιθυμείτε και σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας πίσω μέσω τραπεζικής κατάθεσης εντός 10 ημερών.

Αποτελέσματα της υπαναχώρησης

Η άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης τερματίζει τις υποχρεώσεις των συμβαλλόμενων μερών:

α) να εκτελέσουν την εξ αποστάσεως σύμβαση ή τη σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος ή

β) να συνάψουν σύμβαση εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος σε περιπτώσεις που υποβλήθηκε προσφορά από τον καταναλωτή.

Υποχρεώσεις του προμηθευτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

1. Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο προμηθευτής επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον καταναλωτή, που αφορά το κόστος των προϊόντων, εξαιρουμένων των εξόδων παράδοσης ή άλλων συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται σε επιλογή του καταναλωτή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης ή τρόπος πληρωμής (αντικαταβολή) με πρόσθετα έξοδα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

2. Ο προμηθευτής προβαίνει στην προβλεπόμενη στο πρώτο εδάφιο επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που ο καταναλωτής χρησιμοποίησε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων.

3. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση του ποσού.

4. Εκτός εάν ο προμηθευτής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά, όσον αφορά τις συμβάσεις πώλησης, ο προμηθευτής μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω τα αγαθά ή μέχρι ο καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.

Υποχρεώσεις του καταναλωτή σε περίπτωση υπαναχώρησης

Εκτός εάν ο προμηθευτής προσφέρθηκε να παραλάβει ο ίδιος τα αγαθά, ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει τα αγαθά ή να τα μεταβιβάσει στον προμηθευτή ή σε άτομο εξουσιοδοτημένο από τον προμηθευτή να λάβει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εάν ο καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

Ο καταναλωτής επιβαρύνεται με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Ο καταναλωτής φέρει ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).

Συνέπειες της άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης σε συνδεδεμένες συμβάσεις

1. Με την επιφύλαξη του άρθρου 15 της Κοινής Υπουργικής Απόφασης Ζ1-699/2010 (Β΄ 917) «Για την προσαρμογή της Ελληνικής νομοθεσίας προς την οδηγία 2008/48/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Απριλίου 2008 για τις συμβάσεις καταναλωτικής πίστης και την κατάργηση της οδηγίας 87/102/ΕΟΚ του Συμβουλίου», εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμά του υπαναχώρησης από εξ αποστάσεως σύμβαση ή σύμβαση εκτός εμπορικού καταστήματος σύμφωνα με τα ανωτέρω, τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον καταναλωτή, εκτός όπως προβλέπεται ανωτέρω.

Παράλειψη ενημέρωσης σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης

1. Εάν ο προμηθευτής δεν έχει παράσχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης όπως απαιτείται, η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά το τέλος της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης, όπως αυτή προσδιορίζεται ανωτέρω.

2. Εάν ο προμηθευτής έχει παράσχει στον καταναλωτή τις πληροφορίες που προβλέπονται ανωτέρω, η περίοδος υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που ο καταναλωτής λαμβάνει τις εν λόγω πληροφορίες.

  • Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το evaspharmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί την επιστροφή ή/και αντικατάσταση των προϊόντων.

  • Δεν γίνονται επιστροφές σε γάλατα, είδη βρεφικής διατροφής, μακιγιάζ, και ορθοπεδικά είδη, για λόγους ασφάλειας και ποιότητας.

Προϋποθέσεις Επιστροφών / Αλλαγών

  • Οι επιστροφές γίνονται δεκτές κατόπιν συνεννοήσεως και απαραίτητη προϋπόθεση είναι το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο, να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία (και εξωτερική συσκευασία) και στην ίδια άριστη κατάσταση, δηλαδή να μην έχει υποστεί φθορά ή ζημία, στην οποία το παραλάβατε. Η αποδοχή ή μη της επιστροφής, θα γίνει αφού πρώτα προηγηθεί ποιοτικός έλεγχος από την εταιρεία μας και εκτιμηθεί η κατάσταση του επιστρεφόμενου προϊόντος.

  • Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.

  • Η επιστροφή του προϊόντος, σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης ή δελτίο αποστολής σε περίπτωση τιμολογίου) και η συσκευασία επιστροφής τους θα είναι σε κουτί, να μην καταστρέφεται το προϊόν. ( Όχι σε φάκελο ή άλλου είδους συσκευασία).

  • Οι επιστροφές χρημάτων πραγματοποιούνται μέσω τραπεζικής κατάθεσης από την εταιρεία μας προς εσάς στον τραπεζικό λογαριασμό που έχετε δηλώσει στο παραπάνω έντυπο επιστροφών. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε για την ακρίβεια και την πληρότητα των στοιχείων στο έντυπο επιστροφών, καθώς το evaspharmacy.gr δεν αναγνωρίζει καμία ευθύνη σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων.

  • Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση της πιστωτικής σας κάρτας.

Πολιτική Ακυρώσεων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε για προσωπικούς λόγους να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχει παραδοθεί προς αποστολή πρέπει να επικοινωνήσετε με εμάς και να μας ενημερώσετε για την απόφασή σας τηλεφωνικώς στο 2353031494 ή στέλνοντας ένα e-mail στο [email protected] εντός 2 ωρών από την στιγμή που πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Παρατηρήσεις

Το evaspharmacy.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το evaspharmacy.gr, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (άρθρ. 281 ΑΚ).

Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Το εξειδικευμένο προσωπικό του Φαρμακείου μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ. 2353031494, με email στο [email protected] ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. ​

Η διεύθυνση στην οποία θα γίνονται οι επιστροφές των προϊόντων είναι:

ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΣΑΜΨΟΥΡΗ ΕΥΓΕΝΙΑ ΑΓΑΘΗ

ΙΩΑΝΝΟΥ ΜΕΤΑΞΑ, ΚΟΛΙΝΔΡΟΣ ΠΙΕΡΙΑΣ, Τ.Κ.60061

Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με το customer service στο 2353031494

ΕΓΓΡΑΦΗ

Έχετε ήδη λογαριασμό;
Κάντε Σύνδεση ή Επαναφορά Κωδικού